1. Den beste supporten for ditt produkt får du direkte igjennom produsentens support.
2. Klikk her for å finne kontaktinformasjon til produsentens support. Der finnes det autoriserte teknikere med kunnskapen gjeldene ditt produkt. Vår erfaring er at mange problem kan løses over telefonen uten at man behøver sende ivei produktet. Om problemet ikke kan løses med hjelp fra supporten, så forteller de hva du må gjøre for å sende inn produktet for videre garantiservice.
3. Behøver du videre hjelp av Dustins kundeservice kontakt oss på telefon 21 04 40 30 eller via e-post [email protected].
Behøver du hjelp med å forlenge garantien på din datamaskin, kontakt oss på [email protected] eller via chat, så hjelper vi deg videre.
Obs! For å kunne ta frem rett garanti til din PC behøver vi serienummeret som du kan finne på en klisterlapp somregel på undersiden av produktet.
Du får best support på produktet ved å kontakte produsentens support direkte.
Her finner du kontaktopplysninger til produsentenav produktet. Der finner du autoriserte teknikere med kunnskap om nettopp ditt produkt. Mange problemer kan ofte løses per telefon uten at du trenger å sende inn produktet. Hvis feilen ikke kan korrigeres ved hjelp av support, forteller de deg hvordan du sender inn produktet til garantiservice.
Trenger du ytterligere hjelp, kan du registrere en sak via kontoen din hvis kjøpet er gjort som innlogget. Ellers kan du kontakte kundeservice direkte.
1. Logg inn på jontoen og gå til "Saker og reklamasjoner"
2. Klikk på knappen "Opprett en sak"
3. Søk etter produktet/produktene som saken gjelder
4. Merk produktet/produktene og velg antall
5. Velg hva saken gjelder, og gi en beskrivelse av saken
6. Klikk deretter på "Opprett sak"
Skulle det likevel fortsatt være spørsmål, kan du kontakte kundeservice
Kontakt oss på [email protected] eller via chat
Produsent- støtte/ -support
Vi anbefaler at du først og fremst kontakter produsenten av produktet hvis produktet ikke fungerer som det skal. Klikk her for å få kontaktinformasjon til alle produsentene.
Mobil-service
Ved behov for reperasjon av mobiltelefon, har vi en mobil-service der du fyller ut et skjema om produktet du ønsker å reparere.
Forsikringssak
Dustin Trygghetsavtal tilbys i samarbeid med Aon Sweden