Den beste supporten for produktet ditt får du direkte gjennom produsentens support.
Produsenten har autoriserte teknikere med enestående kunnskap om sine produkter, og mange problemer kan løses over telefon uten at du trenger å sende inn produktet og risikere avbrudd i arbeidet.
Hvis feilen ikke kan løses med hjelp fra supporten, vil du få instruksjoner for garantiservice.
Kontakt Dustins ordreavdeling med informasjon om modell og serienummer samt ønsket servicenivå, så hjelper vi deg med å velge riktig avtale.
Den beste supporten for ditt produkt får du direkte igjennom produsentens support.
Produsenten har autoriserte teknikere med enestående kunnskap om sine produkter, og mange problemer kan løses over telefon uten å sende inn produktet og risikere avbrudd i arbeidet.
Hvis supporten ikke kan løse feilen og ber deg kontakte forhandleren, kan du opprette en sak via "Min konto".
Dersom du ikke klarer å logge inn, kan du kontakte vår kundeservice via [email protected]
Kontakt oss på [email protected] eller via chat
Produsent- støtte/ -support
Vi anbefaler at du først og fremst kontakter produsenten av produktet hvis produktet ikke fungerer som det skal. Klikk her for å få kontaktinformasjon til alle produsentene.
Mobil-service
Ved behov for reperasjon av mobiltelefon, har vi en mobil-service der du fyller ut et skjema om produktet du ønsker å reparere.
Forsikringssak
Dustin Trygghetsavtal tilbys i samarbeid med Aon Sweden