Reklamasjon & Retur

Vanlige spørsmål

Logg inn på kontoen din og gå til "Saker og klager".

Klikk på "Opprett en sak":

1. Søk etter det / de aktuelle produktene

2. Velg produkt(er) og velg antall

3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken

4. Klikk deretter på "Opprett sak"

Kontakt oss på telefon så raskt som mulig for videre hjelp, 21 04 40 10.

Logg inn på kontoen din og gå til "Saker og klager".

Klikk på "Opprett en sak":

1. Søk etter det / de aktuelle produktene

2. Velg produkt(er) og velg antall

3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken

4. Klikk deretter på "Opprett sak"

Logg inn på kontoen din og gå til "Saker og klager".

Klikk på "Opprett en sak":

1. Søk etter det / de aktuelle produktene

2. Velg produkt(er) og velg antall

3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken

4. Klikk deretter på "Opprett sak"

1. Finn ditt kollinummer i mailen "din ordre er på vei" finner du ditt kollinummer.

2. Brings pakkesporing. Trykk her for å komme til Brings pakkesporing ( linken finnes også i mailen "din ordre er på vei").

3. Ved problem. Savnes det ett kollinummer i e-posten du har mottatt fra oss eller at søkingen ikke gir noe resultat så kontakt oss på [email protected].

1. Gå til vår mobilservice for å registrere reklamasjons-saken.

2. Når du er ferdig med registreringen, vår samarbeids-partner Conmodo sende deg en fraktseddel på epost, så du kan sende ditt produkt inn til service.

Den beste supporten for ditt produkt får du direkte igjennom produsentens support.

Klikk her for å finne kontaktinformasjon til produsentens support.

Der finnes det autoriserte teknikere med kunnskapen gjeldene ditt produkt. Vår erfaring er at mange problem kan løses over telefonen uten at man behøver sende ivei produktet. Om problemet ikke kan løses med hjelp fra supporten, så forteller de hva du må gjøre for å sende inn produktet for videre garantiservice.

Behøver du videre hjelp så kan du registrere en sak på vår hjemmeside:

Logg inn på kontoen din og gå til "Saker og klager".

Klikk på "Opprett en sak":

1. Søk etter det / de aktuelle produktene

2. Velg produkt(er) og velg antall

3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken

4. Klikk deretter på "Opprett sak"

Kontakte oss på 21 04 40 40 eller [email protected] så hjelper vi deg videre.

Behøver du videre hjelp?

Kontakt oss på 21 04 40 10 eller [email protected].

Nyttige lenker

Retur informasjon
Les om våre returprosesser hvis du vil returnere et produkt du har kjøpt feil, eller reklamere på en produktfeil, om det er mangler ,skadet eller manglende sending.

Produsent- støtte/ -support
Vi anbefaler at du først og fremst kontakter produsenten av produktet hvis produktet ikke fungerer som det skal. Klikk her for å få kontaktinformasjon til alle produsentene.

Mobil-service
Ved behov for reperasjon av mobiltelefon, har vi en mobil-service der du fyller ut et skjema om produktet du ønsker å reparere.

Kjøpsvilkår
Les om våre generelle vilkår og betingelser for salg.

Bestilling

Reklamasjon & Retur

Levering

Min konto

Teknisk support

Betaling