Reklamasjon & Retur

Vanlige spørsmål

Hvis kjøpet er gjort som innlogget, kan du registrere en retur direkte via kontoen din. Har du handlet som gjest, kan du kontakte kundeservice direkte.

Slik registrerer du en retur på kontoen din:

1. Logg inn på kontoen og gå til "Saker og reklamasjoner"

2. Klikk på knappen "Opprett en sak"

3. Søk etter produktet/produktene som saken gjelder

4. Merk produktet/produktene og velg antall

5. Velg hva saken gjelder, og gi en beskrivelse av saken

6. Klikk deretter på "Opprett sak"

Du finner flere opplysninger om våre fullstendige vilkår for angrerett under Salgsvilkår avsnitt 8.

Har du mottatt et produkt som har blitt skadet under transport behøver vi kontakte Bring med en reklamasjonssak så fort som mulig. Yttre skade må anmeldes innen 24 timer og skjuld skade 7 dager.


For å kunne hjelpe deg videre med reklamasjonen behøver vi følgende informasjon:

- Ordre og kollinummer


Vi trenger bilder på selve skaden, vennligst vedlegg bilde på:

- Indre og ytre emballasje, på ytre trenger vi ifra alle kanter.

- Produktet med skaden, gjerne nært av skaden og så du får med hele artikkelen.

- Av selve fraktseddelen om det er flere kolli på en sending.


Dette gjelder også hvis emballasje ikke skulle vare skadet. Vi vil da fortsatt få inn bilde som viser at emballasje er uskadet.


Send informasjonen till [email protected]

Hvis kjøpet er gjort via en konto:

Du får best support på produktet ved å kontakte produsentens support direkte.

Her finner du kontaktopplysninger til produsenten av produktet. Der finner du autoriserte teknikere med kunnskap om nettopp ditt produkt. Mange problemer kan ofte løses per telefon uten at du trenger å sende inn produktet. Hvis feilen ikke kan korrigeres ved hjelp av support, forteller de deg hvordan du sender inn produktet til garantiservice.

Trenger du ytterligere hjelp, kan du registrere en sak via kontoen din hvis kjøpet er gjort som innlogget. Ellers kan du kontakte kundeservice direkte.

1. Logg inn på kontoen og gå til "Saker og reklamasjoner"

2. Klikk på knappen "Opprett en sak"

3. Søk etter produktet/produktene som saken gjelder

4. Merk produktet/produktene og velg antall

5. Velg hva saken gjelder, og gi en beskrivelse av saken

6. Klikk deretter på "Opprett sak"

Skulle det likevel fortsatt være spørsmål, kan du kontakte kundeservice

Har du handlet som gjest, kan du kontakte kundeservice direkte.

1. Logg inn på kontoen og gå til "Saker og reklamasjoner"

2. Klikk på knappen "Opprett en sak"

3. Søk etter produktet/produktene som saken gjelder

4. Merk produktet/produktene og velg antall

5. Velg hva saken gjelder, og gi en beskrivelse av saken

6. Klikk deretter på "Opprett sak"

Skulle det likevel fortsatt være spørsmål, kan du kontakte kundeservice

Har du handlet som gjest, kan du kontakte kundeservice direkte.

1. Finn ditt kollinummer i mailen "din ordre er på vei" finner du ditt kollinummer.

2. Brings pakkesporing. Trykk her for å komme til Brings pakkesporing ( linken finnes også i mailen "din ordre er på vei").

3. Ved problem. Savnes det ett kollinummer i e-posten du har mottatt fra oss eller at søkingen ikke gir noe resultat så kontakt oss på [email protected].

1. Gå til vår mobilservice for å registrere reklamasjons-saken.

2. Vår samarbeids-partner Conmodo sender deg en fraktseddel på epost, så du kan sende din telefon til autorisert verksted for reperasjon.

Du får best support på produktet ved å kontakte produsentens support direkte.

Her finner du kontaktopplysninger til produsenten av produktet. Der finner du autoriserte teknikere med kunnskap om nettopp ditt produkt. Mange problemer kan ofte løses per telefon uten at du trenger å sende inn produktet. Hvis feilen ikke kan korrigeres ved hjelp av support, forteller de deg hvordan du sender inn produktet til garantiservice.

Trenger du ytterligere hjelp, kan du registrere en sak via kontoen din hvis kjøpet er gjort som innlogget. Ellers kan du kontakte kundeservice direkte.

1. Logg inn på kontoen og gå til "Saker og reklamasjoner"

2. Klikk på knappen "Opprett en sak"

3. Søk etter produktet/produktene som saken gjelder

4. Merk produktet/produktene og velg antall

5. Velg hva saken gjelder, og gi en beskrivelse av saken

6. Klikk deretter på "Opprett sak"

Skulle det likevel fortsatt være spørsmål, kan du kontakte kundeservice

Du kan avbestille ordren eller et/flere av produktene på ordren kostnadsfritt frem til pakken er sendt, dvs. til du har mottatt en ordrebekreftelse med overskriften Din ordre er på vei til e-postadressen din. Kontakt oss på [email protected] hvis du vil endre noe. Merk at vi har rask behandlingstid og at ordrer der alle produktene er på lager vanligvis pakkes i løpet av noen minutter.

Har du flere spørsmål?

Kontakt oss på [email protected] eller via chat

Våre åpningstider er mandag til fredag 08:00-16:00

Nyttige lenker

Returinformasjon
Les om våre returprosesser hvis du vil returnere et produkt du har kjøpt feil, eller reklamere på en produktfeil, om det er mangler, skadet eller manglende sending.

Produsent- støtte/ -support
Vi anbefaler at du først og fremst kontakter produsenten av produktet hvis produktet ikke fungerer som det skal. Klikk her for å få kontaktinformasjon til alle produsentene.

Mobil-service
Ved behov for reperasjon av mobiltelefon, har vi en mobil-service der du fyller ut et skjema om produktet du ønsker å reparere.

Kjøpsvilkår
Les om våre generelle vilkår og betingelser for salg.

For den raskeste hjelpen kan du bruke chatten vår eller sende oss en e-post på [email protected] eller ringe 21 04 40 00.

Bestilling

Reklamasjon & Retur

Levering

Min konto

Teknisk support

Betaling