Lengre svartider enn vanlig på e-post og telefon
For øyeblikket kan det ta noe lengre tid enn vanlig å nå oss på telefon eller få svar på e-post. Dere kan finne svar på de vanligste spørsmålene på vår nettside under "Kundeservice & Support"
Reklamasjon & Retur
Vanlige spørsmål
Produsentsupport
Den beste supporten for ditt produkt får du direkte igjennom produsentens support.
Produsenten har autoriserte teknikere med enestående kunnskap om sine produkter, og mange problemer kan løses over telefon uten å sende inn produktet og risikere avbrudd i arbeidet.
Hvis supporten ikke kan løse feilen og ber deg kontakte forhandleren, kan du opprette en sak via "Min konto".
Service
Hvis saken gjelder et ødelagt produkt fra ett av følgende merker, kan du enkelt opprette en service- og feilmelding via våre partnere på Feilrapportering og Support. Der får du rask hjelp med neste steg i prosessen.
Apple, Acer, Dreame, Google Pixel, Motorola, Samsung (Ikke TV).
Opprett sak
- Logg inn og klikk på "Min konto".
- Gå til ordrehistorikken din, velg bestillingen som gjelder og klikk på "Opprett sak".
- Fyll ut skjemaet og send inn saken.
- Vi vil kontakte deg via e-post med ytterligere instruksjoner.
Dersom du ikke klarer å logge inn, kan du kontakte vår kundeservice via [email protected]
For å kansellere ordren din, kontakt oss via chat eller på [email protected], og oppgi ordrenummeret ditt.
Vær oppmerksom på at tjenester eller produkter uten returrett ikke kan annulleres.
Retur godtas for varer i originalemballasje innen 60 dager dersom emballasjen er uåpnet, eller innen 14 dager dersom emballasjen er åpnet.
Les mer om returvilkår under Returinformation eller våre Kjøpsvilkår.
Slik fungerer det å returnere en vare til Dustin:
- Logg inn og klikk på "Min konto".
- Gå til ordrehistorikken din, velg bestillingen som gjelder og klikk på "Opprett sak".
- Merk produktene som skal returneres.
- Skriv inn grunnen til returen og send inn saken.
Vi vil kontakte deg via e-post med returseddel og ytterligere instruksjoner.
Har du lagt inn en bestilling som gjest og ikke har en konto, er du velkommen til å kontakte kundeservice på [email protected]
Vi kan ikke endre leverings- eller fakturaadresser, eller legge til produkter på en allerede lagt ordre.
Hvis leveringen ikke har startet, kan vi hjelpe med å fjerne artikler eller kansellere hele ordren. Kontakt oss via chat eller på [email protected], og oppgi ordrenummeret ditt, så hjelper vi deg videre.
Har du mottatt et produkt som har blitt skadet under transport behøver vi kontakte Bring med en reklamasjonssak så fort som mulig. Yttre skade må anmeldes innen 24 timer og skjuld skade 7 dager.
For å kunne hjelpe deg videre med reklamasjonen behøver vi følgende informasjon:
- Ordre og kollinummer
Vi trenger bilder på selve skaden, vennligst vedlegg bilde på:
- Indre og ytre emballasje, på ytre trenger vi ifra alle kanter.
- Produktet med skaden, gjerne nært av skaden og så du får med hele artikkelen.
- Av selve fraktseddelen om det er flere kolli på en sending.
Dette gjelder også hvis emballasje ikke skulle vare skadet. Vi vil da fortsatt få inn bilde som viser at emballasje er uskadet.
Send informasjonen till [email protected]
Dustin Trygghetsavtale tilbys i samarbeid med Aon Sweden.
- Besøk siden for Dustin Trygghetsavtale. Der finner du fullstendig informasjon og veiledning til portalen for skademelding.
- Følg deretter pågående saker direkte i portalen.
Nyttige lenker
Returinformasjon
Les om våre returprosesser hvis du vil returnere et produkt du har kjøpt feil, eller reklamere på en produktfeil, om det er mangler, skadet eller manglende sending.
Produsent- støtte/ -support
Vi anbefaler at du først og fremst kontakter produsenten av produktet hvis produktet ikke fungerer som det skal. Klikk her for å få kontaktinformasjon til alle produsentene.
Kundeombudsmannen
Hvis vi mot formodning skulle svikte i håndteringen av saken din, kan du henvende deg til vår dedikerte Kundeombudsmann, som er der hvis du føler deg urettferdig behandlet eller hvis noe ikke har fungert som du hadde tenkt deg.
Har du flere spørsmål?
Kontakt oss på [email protected] eller via chat
Våre åpningstider er mandag til fredag 08:00-16:00
Nyttige lenker
Returinformasjon
Les om våre returprosesser hvis du vil returnere et produkt du har kjøpt feil, eller reklamere på en produktfeil, om det er mangler, skadet eller manglende sending.
Produsent- støtte/ -support
Vi anbefaler at du først og fremst kontakter produsenten av produktet hvis produktet ikke fungerer som det skal. Klikk her for å få kontaktinformasjon til alle produsentene.
Les om våre generelle vilkår og betingelser for salg.
Kundeombudsmannen
Hvis vi mot formodning skulle svikte i håndteringen av saken din, kan du henvende deg til vår dedikerte Kundeombudsmann, som er der hvis du føler deg urettferdig behandlet eller hvis noe ikke har fungert som du hadde tenkt deg.
For den raskeste hjelpen kan du bruke chatten vår eller sende oss en e-post på [email protected] eller ringe 21 04 40 00.