Lengre svartider enn vanlig på e-post og telefon
For øyeblikket kan det ta noe lengre tid enn vanlig å nå oss på telefon eller få svar på e-post. Dere kan finne svar på de vanligste spørsmålene på vår nettside under "Kundeservice & Support"
Levering
Vanlige spørsmål
Om du legger en bestilling før klokken 15.00 alle hverdager sendes din ordre som regel samme dag, forutsatt at produktene finnes på vårt lager.
Dustin AS bruker Bring som transportør for levering. Tiden fra varen har blitt sendt til levering ligger vanligvis på 1-3 arbeidsdager.
Du kan følge leveringen igjennom Brings pakkesporing.
Finnes ikke produktet i lager kan det være en beregnet tid til lagret og det vises under lagerstatus. Er produktet en bestillingsvare, avhenger den estimerte tiden helt av leverandørens leveringstid.
Har du mottatt et produkt som har blitt skadet under transport behøver vi kontakte Bring med en reklamasjonssak så fort som mulig. Yttre skade må anmeldes innen 24 timer og skjuld skade 7 dager.
For å kunne hjelpe deg videre med reklamasjonen behøver vi følgende informasjon:
- Ordre og kollinummer
Vi trenger bilder på selve skaden, vennligst vedlegg bilde på:
- Indre og ytre emballasje, på ytre trenger vi ifra alle kanter.
- Produktet med skaden, gjerne nært av skaden og så du får med hele artikkelen.
- Av selve fraktseddelen om det er flere kolli på en sending.
Dette gjelder også hvis emballasje ikke skulle vare skadet. Vi vil da fortsatt få inn bilde som viser at emballasje er uskadet.
Send informasjonen till [email protected]
En bestillingsvare sendes direkte fra leverandøren etter gjennomført kjøp. Den estimerte leveringstiden er basert på leverandørens tilgjengelighet av produktet.
Foreløpig leveringsinformasjon gis vanligvis innen 2–3 arbeidsdager etter bekreftet kjøp.
Den aktuelle lagerstatusen finnes alltid på den respektive produktsiden sammen med tilhørende ikon.
Det finnes ingen butikk eller mulighet for å hente pakker hos Dustin. Ved bestilling av lagerførte produkter er leveringstiden normalt 1–2 virkedager.
Levering til postkontor er den generelle fraktmetoden vi bruker for privatpersoner.
Pakken leveres til det postkontoret som ble valgt ved bestilling.
Forsendelsen hentes der ved å vise legitimasjon.
Nyttige lenker
Leveranseinformasjon
Her kan du lese om våre leveringsmetoder.
Brings kollisporing (ekstern link)
Gå til Brings hjemmeside, der du kan spore brev, pakker og paller ved hjelp av en forsendelses-ID/ kolli-nummer.
Fraktinformasjon
Se på tabellen vår for å beregne den totale fraktkostnaden ved fakturering.
Har du spørsmål rundt en leveranse?
Når ordren ikke har forlatt Dustin:
E-post: [email protected]
Telefon: 21 04 40 00 Mandag - Fredag 10:00 - 14:00
Når ordren har forlatt Dustin:
E-post: [email protected]
Telefon: 21 04 40 00 Mandag - Fredag 10:00 - 14:00
Nyttige lenker
Leveranseinformasjon
Her kan du lese om våre leveringsmetoder.
Brings kollisporing (ekstern link)
Gå til Brings hjemmeside, der du kan spore brev, pakker og paller ved hjelp av en forsendelses-ID/ kolli-nummer.
Fraktinformasjon
Se på tabellen vår for å beregne den totale fraktkostnaden ved fakturering.