Kjøpsvilkår for Forbrukere
Versjon 2024:1 gjeldende fra 10 april 2024].
Som forbruker som handler hos Dustin Norway AS («Dustin home») omfattes du av Forbrukerkjøpsloven og Angrerettloven.
1. Anvendelsesområde
Dustin home sine kjøpsvilkår for forbrukere gjelder fra og med ovenstående dato og erstatter de kjøpsbetingelser som tidligere er gitt av Dustin home. Med "forbruker" menes en fysisk person som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet. Med "bedrift" menes i disse kjøpsvilkår næringsdrivende og alle som ikke er forbrukere.
Dustin Norge har en egen nettside for bedrifter; se www.dustin.no eller trykk «bedrift» oppe til høyre på denne siden. For bedrifter som allikevel velger å handle på Dustin home, så gjelder kjøpsvilkårene angitt på bedriftssiden. For bedrifter er det kjøpsloven som gjelder, ikke forbrukerkjøpsloven.
2. Produktinformasjon
Varene som presenteres via Dustin homes hjemmesider utgjør Dustin home sitt ordinære sortiment. Ved eventuelle forskjeller mellom vilkår, produktinformasjon eller priser som angis på Dustin home sine hjemmesider og de som angis via øvrig kommunikasjon, for eksempel katalogen, så er det informasjonen på hjemmesidene som gjelder med mindre forbrukerkjøpsloven tilsier noe annet.
Generell informasjon om produktene på Dustin home sin nettside (inkludert informasjon om et produkts egenskaper og funksjon) er gitt på de respektive produktsidene. Dustin home henviser til produktmanualen, alternativt til de respektive produsentene for mer informasjon.
3. Pris og frakt
Prisene på Dustin home sin hjemmeside oppdateres i sanntid og vises inklusive moms. Prisene angis i norske kroner, frakt kommer i tillegg på hver enkelt bestilling i henhold til informasjonen nedenfor.
Dustin home forbeholder seg retten til å endre priser på hjemmesiden og på andre publikasjoner uten foregående varsel. Mellom Dustin home og kunden gjelder fastsatt pris om ikke annen avtale gjelder.
Fraktkostnader tilkommer på alle ordrer. Den totale fraktkostnaden regnes ut ved kundens ferdigstillelse av ordren, når det framgår om varen kan sendes med post eller må leveres på pall. Grunnkostnaden er 99 kr per ordre for varer som leveres med post. For gods som leveres på pall (plasma-TV, LCD-TV, etc.) debiteres 799 kr. Varene kan ikke hentes hos Dustin home.
Mer informasjon om fraktkostnader finner du her
4. Betalingsvilkår
Som kunde er du klar over og aksepterer at gjennomføringen av et kjøp på nettsiden Dustin Home innebærer et betalingsansvar.
Betalingen kan gjøres via kortbetaling. Betaling kan også gjøres med faktura eller delbetaling/konto, som administreres av Klarna Bank AB (publ) som i dette tilfellet tar ansvar for kredittvurdering, varsling og mottaking av betaling. Merk at kravet i dette tilfellet kommer til å overlates til Klarna Bank AB (publ) og betaling med frigjørende virkning kan derfor kun skje til Klarna Bank AB (publ) på den kontoen som er angitt på fakturaen. Ved betaling via faktura/delbetaling kan en kredittvurdering bli gjort.
Ved forsinket betaling tilføyes en avgift for betalingspåminnelse og forsinkelsesrente i tråd med Klarna Bank AB (publ) sine vilkår for faktura og delbetaling/konto.
Mer informasjon om våre betalingsvilkår finner du her
5. Bestilling og ordrebekreftelse
Etter å ha lagt produktene du ønsker å kjøpe i handlekurven, har du muligheten til å gå videre med bestillingen. I ordrebehandlingen er det mulighet for blant annet å velge leveringsmåte og betalingsmåte. På slutten av ordrebehandlingen vises et sammendrag av bestillingen din og totalbeløpet som skal betales, inkludert frakt. Velger du å betale med Klarna, kan du deretter klikke på «Gå til kassen» for i neste trinn å velge hvordan du vil betale og bekrefte kjøpet ved å klikke på «Betal ordren». Velger du å betale med kort direkte i kassen, vil du bli bedt om å fylle inn kortopplysningene dine og bekrefte bestillingen ved å klikke på "Betal ordren". Uansett betalingsmåte har du gjort en bindende bestilling når du har klikket på "Betal ordren", noe som betyr at du forplikter deg til å betale for de valgte produktene.
Ved ordre sendes en bekreftelse som tituleres bestillingsbekreftelse på e-post. Bekreftelsen gir informasjon om innholdet i bestillingen. I forbindelse med at ordren ekspederes fra Dustin home sitt lager får kunden melding med en ordrebekreftelse om at ordren er på vei, samt faktura. Bindende avtale er inngått ved utsendelse av ordrebekreftelse til kunden
Ved å gjennomføre et kjøp hos Dustin home aksepterer du disse kjøpsvilkårene. Gjennom å akseptere kjøpsvilkårene forplikter du deg til å følge vilkårene i sin helhet og bekrefter at du har lest våre retningslinjer for håndtering av personopplysninger som angitt i punkt 18 av disse vilkårene.
Kjøper må være myndig og over 18 år.
6. Endring eller avbestilling av ordre
Du har mulighet til å endre ordren kostnadsfritt fram til at leveransen har blitt pakket hos Dustin home. Endring kan skje pr telefon til ordreavdelingen på 21 04 40 20 eller pr e-post: [email protected]. KundenKunden kan ikke endre ordren etter at ordren er pakket. OBS! Dersom du betaler ordren på forskudd kan ingen endringer utføres i ordren som gjør ordren dyrere, etter at betalingen er gjennomført!
Som kunde har du mulighet til å avbestille hele ordren kostnadsfritt fram til leveransen er klar for henting på ditt postkontor/utleveringssted. Avbestilling kan skje pr e-post: [email protected]. Merk at avbestillingen ikke anses gjennomført før Dustin home har bekreftet avbestillingen. Dersom ordren er ekspedert av Dustin home kan du avkreves en kostnad for uavhentet pakke (p.t. 300 kr inkl. moms) samt eventuelle andre kostnader Dustin home har hatt grunnet avbestillingen.
7. Leveranse
Så lenge bestillingen utføres før kl. 15:30, og produktene finnes på lager, ekspederes ordren som regel samme dag. Ordrebekreftelse sendes bare ut via e-post, og bare til den adressen kunden oppgir ved bestilling.
Leveringstiden for varer som finnes på lager er 1-3 dager. Lagerstatus "Bestillingsvare" innebærer at varen eventuelt kan ha lengre leveringstid. Om en leveranse er forsinket vil Dustin home informere deg om dette på den e-postadressen du har angitt. Informasjon gis også om ny leveringstid. Du har rett til å heve kjøpet kostnadsfritt om du ikke aksepterer den nye foreslåtte leveringstiden ved å kontakte Dustin home på 21 04 40 20 eller [email protected]. Ved heving grunnet forsinket leveringstid vil vi tilstrebe å tilbakebetale eventuelle forhåndsbetalte beløp innen 14 dager.
Din ordre leveres til nærmeste postkontor om leveransen veier mindre enn 35 kg. Ordrer som veier over 35 kg, eller av annen grunn må sendes på pall, leveres på pall hjem til kunden, én utkjøring inngår i fraktprisen. Er kunden ikke til stede når pallen leveres så kan palleveransen hentes av kunden på nærmeste postterminal.
Varer kan ikke hentes hos Dustin home. Ordre hos Dustin home kan som hovedregel dessverre ikke leveres delvis. Dustin home forbeholder seg likevel retten til delvis levering av ordre dersom dette er nødvendig (for eksempel dersom enkelte av de bestilte produktene er utsolgt hos leverandør). Får du postleveranse med landpostbud kan du dessverre ikke bestille hjemleveranse av postpakke.
Dustin home har ansvar for varen fram til at den er levert til kunden.
Leveranse skjer bare til adresser i Norge. Leveringsadresse skal være en gate-/veiadresse, og ikke postboksadresse, i henhold til Bring sine betingelser for pakkepost.
For forsendelser som ikke har blitt hentet eller avbestilt debiteres en avgift for transport og administrasjon. Avgiften er for øyeblikket 300 kr. Vær klar over at dersom du angrer ditt kjøp og vil returnere varen, må du først hente ut varen og deretter returnere den i henhold til disse vilkår.
Mer informasjon om våre leveringsvilkår finner du her.
8. Angrerett
Forbrukeren har i følge angrerettloven i visse tilfeller rett til å angre et kjøp. Dette gjøres gjennom å meddele Dustin home innen 14 dager fra den dagen forbrukeren tok imot det siste partiet eller siste delen av ordren. Forbruker må sende varen i retur innen 14 dager etter at melding om bruk av angreretten er gitt.
Du har rett til å undersøke varen i den utstrekning som er påkrevd for å fastslå varens art, egenskaper eller funksjon. Du kan likevel måtte erstatte Dustin home for varens verdireduksjon om varen er blitt brukt eller håndtert utover det som er nødvendig for å fastslå dens art, egenskaper eller funksjon. Slikt prisavslag kan beløpe seg til varens totale pris, og kan bli trukket fra ved tilbakebetalingen av kjøpsbeløpet og fraktkostnader.
Angreretten gjelder ikke dataprogram, lyd- og bildeopptak der forseglingen har blitt brutt. Dette gjelder også teknisk forsegling, som for eksempel serienummer. Angreretten gjelder heller ikke for varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner. Angreretten gjelder ikke bedrifter.
Forbrukeren har da rett til å få tilbakebetalt hele kjøpsbeløpet inklusiv frakt, men må selv stå for returens fraktkostnader.
Dersom du vil benytte angreretten ber vi om at du registrerer ny sak via din ordrehistorikk på Dustin homes hjemmeside www.dustinhome.no eller kontakter Dustin home kundeservice på e-post [email protected] og oppgi ordre- eller fakturanummer for å få tildelt et returnummer som pakken må merkes med. Formålet med returnummeret er å gjøre identifiseringen av og administreringen rundt returen lettere. Du vil alltid få tilsendt ett angrerettskjema når du bestiller en vare hos Dustin home. Dette skjemaet finner du på baksiden av plukklisten som i fysisk form ligger med i pakken du har bestilt.
Det beløp som du betalte for varen inklusivt opprinnelig fraktkostnad vil tilbakebetales senest innen 14 dager etter mottak av ditt varsel om utøvelse av angreretten, forutsatt at Dustin home innen dette tidspunkt har fått varene i retur, eller dokumentasjon på at varene er sendt tilbake. Tilbakebetaling kan skje ved bruk av et annet betalingsmiddel enn det som ble benyttet som betaling.
Dersom du returnerer varen med returnummeret du har fått oppgitt, så tar Dustin home ansvar for varen fra det øyeblikket du leverer varen fra deg på posten. Dustin home tar ikke ansvar for pakker som sendes inn uten et returnummer, og angreretten anses ikke for benyttet før du har sendt oss utfylt angreskjema, henvendt deg til Dustin Home for å få opprettet retursak eller fremsatt annen utvetydig erklæring overfor oss.,
9. Åpent kjøp
Selv etter at angreretten har utløpt kan du angre et kjøp. Dustin home aksepterer retur mot fullstendig tilbakebetaling av kjøpesummen i 60 dager etter faktureringsdato. Forbrukeren har da rett til å få tilbakebetalt hele kjøpsbeløpet inklusiv frakt innen 14 dager, men må selv stå for returens fraktkostnader. For å ha rett til åpent kjøp skal forsendelsen være uåpnet, varen skal verken være brukt eller ødelagt. Åpent kjøp gjelder bare privatpersoner, ikke bedriftskunder. For bedriftskunder gjelder returrett på uåpnet forsendelse i 10 dager fra faktureringsdato.
10. Reklamasjon
Om du har fått feil eller mangelfull forsendelse (for transportskader, se nedenfor) må du reklamere til Dustin home innen rimelig tid etter du oppdaget feilen. Denne fristen kan ikke være mindre enn to måneder fra du oppdaget mangelen. Reklamasjon må skje senest to år etter forbrukeren overtok tingen. Dersom tingen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år.
Du bør undersøke alle varer nøye etter å ha mottatt de, for å forvisse deg om at de er feilfrie og fungerer som de skal, samt at de har de egenskaper som du forventer.
Ved reklamasjon, kontakt Dustin home kundeservice via e-postadressen [email protected] eller via Dustin home sin hjemmeside www.dustinhome.no, og oppgi ordre- eller fakturanummer samt årsak til reklamasjonen. Da får du et returnummer, samt en forhåndsbetalt fraktseddel for å returnere produktet. Formålet med returnummeret er å gjøre administrasjonen rundt, samt identifiseringen av den returnerte varen, lettere.
Vær oppmerksom på at det å få et returnummer og en returfraktseddel ikke er det samme som å få sin reklamasjon godkjent. Benyttes returnummeret fra Dustin home så bør varen være på plass hos Dustin home innen to uker etter at returnummeret er utstedt.
Når varen er returnert og dersom reklamasjonen blir godkjent kompenserer Dustin home deg i henhold til reglene i Forbrukerkjøpsloven gjennom reparasjon (retting) av eksisterende produkt, omlevering av et nytt, tilsvarende produkt, eller dersom dette ikke er mulig eller medfører urimelig kostnad for Dustin home, ved at du får tilbake din betaling for produktet (inkl. eventuelle øvrige kostnader). Eventuelle tilbakebetalinger som du har krav på vil foretas så raskt som mulig og senest innen 14 dager etter Dustin home har mottatt produktet du har klaget på og konkludert med at klagen er velfundert.
Dustin home kontrollerer og tester innsendte varer i henhold til din beskrivelse av skaden, det er derfor en fordel om din beskrivelse er så utførlig som mulig. Om Dustin home finner at varen er feilfri, eller at eventuelle mangler skyldes forbrukeren, faktureres forbrukeren en avgift som for øyeblikket er 300 kr inkl. moms for å dekke Dustin home sine kostnader i forbindelse med returen.
11. Retur
Returer skal sendes tilbake i den originale emballasjen samt være godt innpakket ytteremballasje godkjent av posten (for eksempel brun wellpapp). Varer som leveres på pall (LCD-TV, Plasma-TV og lignende) skal i tilfelle retur lastes på pall for å unngå transportskader. Eventuelle transportskader faktureres deg som kunde.
Ved å benytte deg av åpent kjøp eller reklamasjon står du for kostnaden for retur og du har ansvar for produktet til det er kommet i Dustin home besittelse. Ved godkjent reklamasjon får du kompensasjon for fraktkostnad.
Nærmere informasjon om angrerett, finner du under punkt 8.
Ved retur med Dustin homes utsendte adresselapp (som fås ved kontakt med Dustin home for bruk av angrerett) overtar Dustin home risikoen for vare fra det tidspunkt du overlater den på posten.
Mer informasjon om retur finner du her.
12. Transportskader
Det er viktig at du ved mottakelse av forsendelse undersøker om ordren og varene er uskadet. Hvis pakken er skadet, be fraktføreren dokumentere skaden på konnossementet (transportdokumentet), eller avvis å ta imot ordren på grunn av skaden.
Enhver transportskade bør dokumenteres av kunden, fortrinnsvis med bilder som klart viser skadene på forsendelsens innhold, forpakningens tilstand, enhver skade på støtabsorberende indre forpakning og bilde av selve konnossementet (transportdokumentet). Alt forpakningsmateriale må tas vare på av kunden frem til klagen er ferdig behandlet.
Transportskader må meldes snarest mulig til Dustin home på e-post [email protected] eller telefon 21 04 40 10. Om du oppdager skaden først etter at du har åpnet forsendelsen, ber vi om at du umiddelbart melder inn skaden til Dustin home slik som beskrevet over i dette punkt.
13. Garanti
Med garanti menes en fordel som gir kjøperen rettigheter i tillegg til de lovbestemte rettigheter som følger av norsk lov. En garanti gjelder i tillegg til, og er ingen erstatning for, den allmenne reklamasjonsretten, se punkt 11 over.
Hvorvidt det foreligger garanti fra produsenten, vil variere avhengig av det aktuelle produktet. Garantitiden varierer også mellom produktene, dette spesifiseres i produktinformasjonen. Spørsmål vedrørende garanti avhenger av varens art. I visse tilfeller behandles garantispørsmål av produsenten eller av et verksted som produsenten har godkjent. I andre tilfeller behandler Dustin home garantispørsmål. Om du føler deg usikker kan du gjerne ta kontakt for informasjon om rutinene omkring garantien for akkurat det produktet som du er interessert i. Du når oss via e-post, [email protected].
Dustin home gir ingen ytterligere garantier utover respektive produsenters konkrete garantivilkår.
14. Ansvarsbegrensning
Dustin home sitt ansvar som følge av skade, forsinkelse eller feil ved varen er begrenset til det som angis i disse kjøpsvilkårene, samt det som følger av forbrukerkjøpsloven. Ytterligere rettigheter for kunde kan være en følge av respektive produsenters garantier.
Dustin home sitt ansvar er begrenset til økonomisk tap som en med rimelighet kunne ha forutsett som følge av kontraktsbruddet, og omfatter ikke tap som følge av personskade eller tap i forbrukerens næringsvirksomhet.
Dustin home er ikke ansvarlig for mangler som skyldes forbrukeren eller forhold på forbrukerens side.
15. Teknisk support
For teknisk support og brukerstøtte, har Dustin home rett til å henvise deg til de respektive produsentene samt, og der det er aktuelt, til tredjeparts betalingssupport. Telefonnummer til de respektive produsenter/leverandører vises på Dustin home sin nettside under fanen Kundeservice/Hvem kontakter jeg. Vær oppmerksom på at support og feilmeldinger kan være på engelsk for visse produsenter, og i visse fall kan feilmelding bare gis via e-post eller hjemmeside. Dustin home kan ikke tilby support for produktene.
16. Kundekonto
Innloggingsinformasjon (brukernavn og passord) til kundekonto på Dustin home sin nettside skal håndteres slik at de ikke gjøres kjent for uvedkommende. Ved å gi dine innloggingsdetaljer til noen andre bekrefter du at den personen har rett til å gjøre bestillinger i ditt navn og at du er ansvarlig for betaling av slike bestillinger. Om du tror at noen uvedkommende har tilgang til dine innloggingsdetaljer plikter du å umiddelbart meddele Dustin home dette og å bytte ditt passord.
Fullstendige vilkår for konto på Dustin home sin nettside fremgår av Kontovilkår.
17. Personopplysninger
Informasjon om hvordan vi behandler og beskytter dine personopplysninger finnes i våre Retningslinjer for personvern.
18. Rett til å bruke programvare
All programvare som finnes tilgjengelig for å hentes fra denne serveren er opphavsrettslig beskyttet på vegne av de respektive produsentene. Ved kjøp av programvare har ikke kunden noen rett til denne utover det som følger av de lisensvilkår som finnes vedlagt de respektive programvarene.
19. Immaterielle rettigheter
Innholdet på Dustin home sin nettside eies av Dustin home eller deres lisensgivere. Informasjonen er beskyttet gjennom markedsføringsrettslige og immaterialrettslige lover, hvilket innebærer at varemerker, firmanavn, produktnavn, bilder og grafikk, design, layout etc. ikke kan kopieres eller på noen annen måte brukes uten skriftlig godkjennelse fra Dustin home.
Utskrift eller annen kopiering av materialet er tillatt for eget, privat og ikke-kommersielt bruk, med mindre noe annet fremgår av det aktuelle dokumentet, og så fremt informasjonen ikke kopieres til noe nettverk eller offentliggjøres i media, at dokument og tilhørende grafikk ikke modifiseres eller endres, bilder ikke distribueres uten tilhørende tekst eller at tekst siteres utenfor sin sammenheng, og alle innehavere av opphavsrett angis i alle tilfeller.
Ut over dette er det forbudt å kopiere, lagre eller på annen måte reprodusere, bearbeide, endre, overføre, overlate, eller utnytte materialet eller deler av det uten på forhånd ha fått skriftlig samtykke fra Dustin home.
20. Lenker til en tredjeparts nettsted
Lenker i denne publikasjonen gjør det også mulig å forlate denne serveren. Nettsidenes lenker kontrolleres ikke av Dustin home og Dustin home har derfor ikke noe ansvar for innholdet på nettsidene som Dustin home lenker til, eller for hvilke lenker som nettstedene har videre. Dustin Norway AS' lenker til andre nettsteder er ene og alene for å lette søk, og det at Dustin home legger opp en lenke innebærer ikke uten videre at Dustin home godkjenner nettstedet.
21. Re-eksport
Kunden samtykker til å ikke selge, eksportere, re-eksportere, overføre eller på annen måte avhende noen varer levert under eller i forbindelse med denne Avtalen til noe land, selskap eller enkeltperson som er underlagt sanksjoner eller eksportkontrollrestriksjoner pålagt av FN, EU, USA eller annen gjeldende jurisdiksjon.
Spesifikt samtykker kunden til å ikke selge, eksportere eller re-eksportere, direkte eller indirekte, til Den russiske føderasjon eller Hviterussland, eller for bruk i Den russiske føderasjon eller Hviterussland, noen varer, teknologi, tjenester eller immaterielle rettigheter levert under eller i forbindelse med denne Avtalen som faller inn under Artikkel 12g i rådsforordning (EU) nr. 833/2014.
Kunden godtar å varsle Dustin umiddelbart hvis de blir oppmerksomme på potensielle eller faktiske brudd på denne klausulen. Kunden skal samarbeide fullt ut med Dustin i enhver etterforskning av slike brudd.
I tilfelle brudd på denne klausulen forbeholder Dustin seg retten til å si opp eventuelle avtaler med kunden umiddelbart og uten varsel. Kunden er ansvarlig for eventuelle skader, kostnader eller utgifter Dustin pådrar seg som følge av et slikt brudd, inkludert, men ikke begrenset til, rettsgebyrer og kostnader forbundet med regulatoriske undersøkelser eller håndhevelse.
22. Annet
Dustin Home kan ikke holdes ansvarlig for ulemper som oppstår grunnet omstendigheter utenfor Dustin Home sin kontroll herunder krigslignende hendelser, opptøyer og lignende uroligheter, ekstreme værforhold, avbrudd i vanlige forbindelsesledd, generell varemangel, eksport- og importrestriksjoner, lovregulering eller annet påbud fra norske eller utenlandske myndigheter, streik, lockout, blokade eller annen arbeidshindring, brann, eksplosjon eller annen ulykke.
Dustin home forbeholder seg retten til å endre all informasjon, slik som (men ikke begrenset til) priser, tekniske spesifikasjoner og produktbeskrivelser, uten forutgående varsel til kunden. Slike endringer gjelder ikke for allerede inngåtte avtaler.
Informasjon og priser gis med forbehold om trykkfeil og stavefeil, feil i tekniske beskrivelser og leverandørers prisøkninger. Dustin home fraskriver seg alt ansvar fra informasjon som er lenket til i denne publikasjonen.
Informasjonen som er tilgjengelig på Dustin home sine hjemmesider utgjør ingen lovnader om anvendelighet, egnethet eller garanti, med mindre dette er uttrykkelig angitt. Tilbud gjelder så lenge beholdningen rekker, med mindre annet er fastsatt av Dustin home. Dustin home forbeholder seg retten til når som helst å endre disse kjøpsvilkårene.
23. Tvist og forbrukerklager
Om ditt Dustin-produkt er mangelfullt er du alltid velkommen til å kontakte Dustins kundeservice. Du når vår kundeservice på telefonnummer 21 04 40 10, via chattefunksjonen på vår hjemmeside, via vår epost [email protected] eller gjennom din kundekonto. Informasjon om hvordan du tar kontakt via kundekonto finner du på dustinhome.no/service/returinformasjon.
Om du likevel ikke er fornøyd etter at vår kundeservice har behandlet din reklamasjon, kan du ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Dustin home har som policy å følge Forbrukerrådets anbefalinger. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no
Dersom minnelig løsning ikke oppnås etter mekling i Forbrukerrådet, kan partene begjære at Forbrukerrådet fremmer tvisten for Forbrukertvistutvalget. Vedtak fattet av Forbrukertvistutvalget blir rettskraftige én måned etter forkynning. Før vedtaket får rettskraft, kan partene bringe tvisten inn for tingretten. Saken skal i utgangspunktet anlegges ved forbrukerens verneting.
Nærmere informasjon om hvordan du klager, finner du her: www.forbrukerradet.no/klageguide.
Du kan også bruke EU-kommisjonens nettbaserte klageportal (ODR) som er tilgjengelig her: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
24. Kontakt oss
Dustin Norway AS
Besøksadresse: Tykkemyr 1, 1597 Moss
Kundeservice: +47 21 04 40 10
E-post: [email protected]
Org.nummer: 939 483 969
VAT: NO939483969MVA