Lengre svartider enn vanlig på e-post og telefon
For øyeblikket kan det ta noe lengre tid enn vanlig å nå oss på telefon eller få svar på e-post. Dere kan finne svar på de vanligste spørsmålene på vår nettside under "Kundeservice & Support"
Betaling
Vanlige spørsmål
Betalingsbekreftelse sammen med kontoutdrag fungerer som kvittering for kjøpet. Følg nedenstående for å få tilsendt betalingsbekreftelse på nytt.
- Logg inn på kontoen din.
- Gå til ordrehistorikk.
- Velg den aktuelle ordren.
- Klikk på "Last ned PDF".
Har du ikke konto hos oss, ber vi deg kontakte kundeservice direkte per [email protected] e-post.
Alle betalinger på Dustinhome går via Klarna.
Klarna kan kontaktes direkte i appen eller på Klarna.no og kan hjelpe med følgende:- Dersom du ønsker en ny faktura.
- For å endre betalingsmetode
- Spørsmål om refusjoner.
Har du flere spørsmål?
Ta gjerne kontakt med Klarna direkte i appen eller les mer blant Klarnas vanligste spørsmål og svar her.
Nyttige lenker
Betalingsalternativer
Les mer om våre ulike betalingsalternativer.