Bestilling

Vanlige spørsmål

I Informasjonen om hvert produkt på vår webside finnes et ikon som viser lagerstatus for det produktet. Det står hvor mange enheter som finnes i vårt lager akkurat nå. Om vi blir tom for produktet på vårt lager vil fargen endres på ikonet.

availability Sendes omgående
availability Last ned omgående
availability Sendes vanligvis innen 48 timer
availability Sendes vanligvis innen 3-4 dager
availability Beregnet inn på lager: XXXX-XX-XX
availability Bestillingsvare

Behøver du hjelp med å forlenge garantien på din datamaskin, kontakt oss på [email protected] eller via chat, så hjelper vi deg videre.

 

Obs! For å kunne ta frem rett garanti til din PC behøver vi serienummeret som du kan finne på en klisterlapp somregel på undersiden av produktet.

Er produktet en bestillingsvare så betyr det at vi ikke har produktet på lager. Ved en bestilling av en bestillingsvare kommer vi til å gjøre en bestilling hos vår leverandør, og forventet leveringstid avhenger av leverandørens produktsortiment.

De fleste av våre produkter har egnet tilbehør ved siden av produktspesifikasjonen. Vi har også en tilbehørsguide som hjelper deg å finne riktig tilbehør til produktet. Behøver du mer hjelp å finne det, er du velkommen til å kontakte oss på [email protected] eller via chat, så hjelper vi deg.

Trenger du råd fra oss før kjøpet?

Kontakt oss på [email protected] eller via chat

Har du problemer med en ordre?

Hvis kjøpet er gjort via en konto, kan du opprette en sak hos oss:

2. Ordrehistorik

Gå til ordrehistorikken og velg ordren som saken gjelder.

3. Klikk på ny sak

Klikk deretter på knappen Ny sak og fyll ut skjemaet.

4. Feedback

Vi kontakter deg snarest mulig. Du kan se dine opprettede saker på siden Saker og reklamasjoner..

Har du handlet som gjest, kan du kontakte kundeservice direkte.

Nyttige lenker

Kjøpsvilkå
Les om våre generelle vilkår og betingelser for salg.

Bestilling

Reklamasjon & Retur

Levering

Min konto

Teknisk support

Betaling