I Informasjonen om hvert produkt på vår webside finnes et ikon som viser lagerstatus for det produktet. Det står hvor mange enheter som finnes i vårt lager akkurat nå. Om vi blir tom for produktet på vårt lager vil fargen endres på ikonet.
Behøver du hjelp med å forlenge garantien på din datamaskin, kontakt oss på [email protected] eller via chat, så hjelper vi deg videre.
Obs! For å kunne ta frem rett garanti til din PC behøver vi serienummeret som du kan finne på en klisterlapp somregel på undersiden av produktet.
Produkter merket som "bestillingsvare" er ikke-lagerførte produkter. Ved bestilling av en "bestillingsvare" gjør vi innkjøp hos leverandør og forventet leveringstid avhenger av tilgjengelighet, produksjonstid etc.
De fleste av våre produkter har egnet tilbehør ved siden av produktspesifikasjonen. Vi har også en tilbehørsguide som hjelper deg å finne riktig tilbehør til produktet. Trenger du hjelp er du velkommen til å kontakte oss på [email protected] eller via chat, så hjelper vi deg.
Kontakt oss på [email protected] eller via chat
Våre åpningstider er mandag til fredag 08:00-16:00
Hvis kjøpet er gjort via en konto, kan du opprette en sak hos oss:
Gå til ordrehistorikken og velg ordren som saken gjelder.
Klikk deretter på knappen Ny sak og fyll ut skjemaet.
Vi kontakter deg snarest mulig. Du kan se dine opprettede saker på siden Saker og reklamasjoner..
For den raskeste hjelpen kan du bruke chatten vår eller sende oss en e-post på [email protected] eller ringe 21 04 40 00.
Kjøpsvilkå
Les om våre generelle vilkår og betingelser for salg.