I Informasjonen om hvert produkt på vår webside finnes et ikon som viser lagerstatus for det produktet. Det står hvor mange enheter som finnes i vårt lager akkurat nå. Om vi blir tom for produktet på vårt lager vil fargen endres på ikonet.
Behøver du hjelp med å forlenge garantien på din datamaskin, kontakt oss på [email protected] eller via chat, så hjelper vi deg videre.
Obs! For å kunne ta frem rett garanti til din PC behøver vi serienummeret som du kan finne på en klisterlapp somregel på undersiden av produktet.
Produkter merket som "bestillingsvare" er ikke-lagerførte produkter. Ved bestilling av en "bestillingsvare" gjør vi innkjøp hos leverandør og forventet leveringstid avhenger av tilgjengelighet, produksjonstid etc.
De fleste av våre produkter har egnet tilbehør ved siden av produktspesifikasjonen. Vi har også en tilbehørsguide som hjelper deg å finne riktig tilbehør til produktet. Trenger du hjelp er du velkommen til å kontakte oss på [email protected] eller via chat.
Kontakt oss på [email protected], chat eller ringe 21 04 40 00 så hjelper vi deg.
Våre åpningstider er mandag til fredag 08:00-16:00
Kundeombudsmannen
Hvis vi mot formodning skulle svikte i håndteringen av saken din, kan du henvende deg til vår dedikerte Kundeombudsmann, som er der hvis du føler deg urettferdig behandlet eller hvis noe ikke har fungert som du hadde tenkt deg.
Kjøpsvilkå
Les om våre generelle vilkår og betingelser for salg.