PlayStation 5 – viktig informasjon

Det er dessverre fortsatt lang leveringstid på PlayStation 5. Det skyldes blant annet mangel på komponenter som brukes i produksjonen. Om du har en bestilling på PlayStation 5 vil informasjonen om denne ligge under "min konto". Bestillingene prioriteres i kronologisk rekkefølge.

Forekommer svindel-SMS for tiden

Akkurat nå er det svindel-SMS der avsender utgir seg for å være Dustin og ber mottakeren ringe et nummer angående en bestilling. Denne teksten er ikke fra Dustin. Vi sender aldri tekstmeldinger som ber kunder om å ringe oss angående en bestilling, og vi ber aldri noen om å identifisere seg med bank-ID over telefon.

Hvordan kan vi hjelpe?

Bestilling

Reklamasjon & Retur

Levering

Min konto

Teknisk support

Betaling

Vanlige spørsmål

Hos oss kan du legge inn en bestilling enten som innlogget eller som gjest (som gjest trenger du ikke å opprette en konto).

Som innlogget:

1. Logg inn. Har du ingen konto, kan du først opprette en konto.

2. Når du har logget inn, legger du produktene som du vil bestille, i handlekurven.

3. Deretter går du til kassen og fullfører kjøpet.

Som gjest:

1. Legg produktene som du vil bestille, i handlekurven.

2. Fra handlekurven går du til kassen. Velg å handle som gjest.

3. Fullfør kjøpet.

Hvis kjøpet er gjort som innlogget, kan du registrere en retur direkte via kontoen din. Har du handlet som gjest, kan du kontakte kundeservice direkte.

Slik registrerer du en retur på kontoen din:

1. Logg inn på jontoen og gå til Saker og reklamasjoner

2. Klikk på knappen "Opprett en sak"

3. Søk etter produktet/produktene som saken gjelder

4. Merk produktet/produktene og velg antall

5. Velg hva saken gjelder, og gi en beskrivelse av saken

6. Klikk deretter på "Opprett sak"

Du finner flere opplysninger om våre fullstendige vilkår for angrerett under Salgsvilkår avsnitt 8.

1. Den beste supporten for ditt produkt får du direkte igjennom produsentens support.

2. Klikk her for å finne kontaktinformasjon til produsentens support. Der finnes det autoriserte teknikere med kunnskapen gjeldene ditt produkt. Vår erfaring er at mange problem kan løses over telefonen uten at man behøver sende ivei produktet. Om problemet ikke kan løses med hjelp fra supporten, så forteller de hva du må gjøre for å sende inn produktet for videre garantiservice.

3. Behøver du videre hjelp av Dustins kundeservice kontakt oss på [email protected] eller via chat.

1. Gå til vår mobilservice for å registrere reklamasjons-saken.

2. Når du er ferdig med registreringen, vår samarbeids-partner Conmodo sende deg en fraktseddel på epost, så du kan sende ditt produkt inn til service.

Så lenge bestillingen utføres før kl. 15:00, og produktene finnes på lager, ekspederes ordren som regel samme dag. Ordrebekreftelse sendes bare ut via e-post, og bare til den adressen kunden oppgir ved bestilling.

Dustin AS bruker Bring som transportør for levering. Tiden fra varen har blitt sendt til levering ligger vanligvis på 1-3 arbeidsdager.

Du kan følge leveringen igjennom Brings pakkesporing.

Finnes ikke produktet i lager kan det være en beregnet tid til lagret og det vises under lagerstatus. Er produktet en bestillingsvare, avhenger den estimerte tiden helt av leverandørens leveringstid.

Dustin Trygghetsavtale tilbys i samarbeid med Aon Sweden.

  1. Klikk her og gå til delen ”Hvordan Trygghetsavtalen fungerer”.
    1. Her finner du fullstendig informasjon og instruksjoner for portalen for å melde skade.
  2. Følg deretter pågående saker direkte i portalen.

Kontakt vår partner på (+47) 70 11 11 42 eller [email protected] for andre forsikringsspørsmål.

Du kan avbestille ordren eller et/flere av produktene på ordren kostnadsfritt frem til pakken er sendt, dvs. til du har mottatt en ordrebekreftelse med overskriften Din ordre er på vei til e-postadressen din. Kontakt oss på [email protected] hvis du vil endre noe. Merk at vi har rask behandlingstid og at ordrer der alle produktene er på lager vanligvis pakkes i løpet av noen minutter.