Garanti & støtte

POS-systemer leveres med en standard fabrikkgaranti, men for mange bedriftsbrukere er det ikke nok. En ekstra POS-garanti eller en garantiforlengelse er vanligvis ønskelig.

Standardgarantien på et POS-system er vanligvis 1 til 3 år. Det betyr at produsenten er ansvarlig for å reparere eller bytte ut enheten hvis det oppstår produksjonsfeil eller funksjonsfeil i løpet av dette året. Vær oppmerksom på at dette ikke må skyldes misbruk, ulykker, vannskader eller andre fysiske skader forårsaket av brukeren. Avhengig av hva som skal repareres, varierer reparasjonstiden fra noen dager til flere uker. Dette er altfor lang tid hvis du bruker kassasystemet i forretningsøyemed. Derfor anbefaler vi at du kjøper en ekstra POS-garanti.

Når du velger en tilleggsgaranti for kassasystemet ditt, får du en mer omfattende dekning og raskere reparasjoner. Du kan forlenge garantiperioden til 3, 4 eller 5 år, slik at systemet er dekket mot problemer i lengre tid. Et annet alternativ er Next Business Day On-Site Warranty, der du får teknisk støtte på stedet neste virkedag. Hvis du velger Express Exchange Warranty, får du et erstatningssystem mens det defekte produktet repareres. Med Remote Monitoring & Diagnostics overvåkes og diagnostiseres problemer eksternt. Dermed blir problemer identifisert og løst på et tidlig stadium.

Vil du kjøpe ekstra POS-garanti? Hos Dustin finner du flere garantiutvidelser. Finn ut hvilke garantier som passer for ditt POS-system før du kjøper.

Zebra OneCare SV

ZebraOneCare SV

Artikkelnr. 5011113236 Prod. art. nr. Z1AV-TC20XX-2000
  • Antall år 2 year(s)
Kan sendes omgående
945 kr

Viser 7 av 7 produkter